Spirit fietsen reviews en ervaringen

Mega Magazijn Uitverkoop - tot 50% KORTING!
Wij hebben géén vertraging in de orderverwerking en levering van fietsen.


Klantbeoordelingen

Tjitske

Tot nu toe niet zo goed!27 september een fiets besteld, zou worden geleverd in oktober. Woensdag 13 oktober er achteraan gebeld. En hij was ineen..

Suzanne

De blogs op de site hebben mij erg geholpen om tot de juiste keuze vh product te komen. Snelle levering was ook erg prettig!..

Thele

Supersnelle levering! Goede materialen! Enige opmerking: de verpakking zou wat compacter kunnen; grote doos voor stel remblokjes. Maar zeer tevreden ..

Ommen

Bestellen, leveren, retourneren. Het gaat allemaal prima...

Willy

Duidelijke website, gemakkelijke bestelprocedure, supersnelle levering en uitstekende communicatie. Meer heeft een goed bedrijf niet nodig !!..

Martin

Snelle levering, goede spullen ( band Mtb en trappers). Volgende keer bestel ik weer bij Fietsenplaats..

Martin Zegers

Goed geholpen en gastvrij. Nu een nieuw zadel aan het testen...

Randy

Topservice! Alle producten netjes een dag later binnen en keurig verpakt...

Joost

Al meerdere jaren klant bij Fietsenplaats. Uitstekende webshop met ruim assortiment, en goede aanbiedingen. En de bestelde artikelen heb je de volgend..

Geert

snelle service. belofte van levering de volgende dag nagekomen. dank..

Geert

snelle service. belofte van levering de volgende dag nagekomen. dank..

Ger

Goede, kloppende maattabel en snelle levering. Product voldoet aan de geschepte verwachtingen...

Houria

Snel gegaan Vriendelijke..

Timmy Kornas

Service en kwaliteit zoals we gewoon zijn bij Fietsenplaats. Enkel de levering verliep weer alles behalve zoals het hoort ... maar daar kan fietsenpla..

Vincend

Snelle levering van top producten tegen een eerlijke prijs. Ik raad Fietsenplaats zeker aan voor alles wat nodig is voor een perfecte fietstocht...

Fietsenplaats Klanten Reviews Spirit Fietsen


Tevreden klanten

Waar gehakt wordt, vallen spaanders. Waar gewerkt wordt, wordt wel eens iets over het hoofd gezien. Omdat het mensenwerk is. Iedereen laat wel eens een steekje vallen, nietwaar? Wij werken dagelijks erg hard om het U als klant, zoveel als in ons vermogen ligt, naar de zin te maken. We zijn dan ook super trots dat 96% van U ons aanprijst bij vrienden en bekenden. Om dit resultaat te bestendigen en deze hoge tevredenheidsscore te consolideren is het van belang dat wij de mening van U als klant weten. Hoe heeft U het verkoopproces ervaren van bestelling tot levering aan de deur? Na verzending van de bestelling ontvangt iedere klant een bericht om een beoordeling achter te laten. Op deze manier kunnen wij U en andere klanten nog beter van dienst zijn. Daarnaast maakt U iedere maand kans om uw aankoopbedrag terug te winnen als U onze producten beoordeeld door middel van het schrijven van een product review).


Klantervaringen en recensies Spirit fietsen
Voordat mensen iets kopen, willen ze vaak eerst even checken hoe goed het bedrijf/het product scoort in reviews. Logisch en zeer aan te bevelen, want je kan je zuurverdiende geld maar één keer uitgeven en dat wil je het liefst zo verstandig mogelijk doen. Wij zijn open en eerlijk over hoe onze klanten ons beoordelen. Gelukkig kunnen we zeggen dat we over het algemeen hele goede fietsenplaats review mogen ontvangen. Op een gemiddeld aantal recensies van bijna 3000 (Trustpilot) scoren we buitengewoon, een 4,8 op 5. Dat is waar we het voor doen en waar we echt super trots op zijn. Hieronder treft u een rijtje klantreviews. We hebben niets te verbergen, u leest hier echte ervaringen van mensen die een Spirit fiets bij ons afgenomen hebben. Veel leesplezier en succes met het nemen van de juiste beslissing.

Edouard: 4 sterren
Zeer goed. Alles netjes op tijd thuis geleverd.

Kurt: 5 sterren
Heel tevreden over de service. Vlotte levering en met zorg verpakt. Bedankt aan het hele team. 

 

Arnie: 5 sterren
De prijs is prima, dat was voor mij de reden om bij Fietsenplaats te bestellen. De volgende dag al in huis, dus supersnelle levering.

 

Klantenservice

Klantervaringen zijn belangrijk voor bedrijven. Ze helpen bedrijven om hun klantenservice nog meer aan te scherpen. Ook Fietsenplaats doet hier haar voordeel mee, alles om te proberen het de klant nog meer en beter naar de zin te maken! Wij staan voor ons product Spirit fietsen, dus uw klantervaring moet gewoon goed zijn. Een bedrijf bestaat slechts bij de gratie van blije, tevreden klanten, daar zijn we ons elke dag weer van bewust.

Veelgestelde vragen (FAQ)
U wilt een paar dingen van ons weten, bijvoorbeeld over verzending en/of de betaling van de bestelde Spirit fiets van uw keuze. Hieronder zijn de veelgestelde vragen (én de antwoorden) te vinden om u van alle benodigde informatie te voorzien.

 

Wat is de levertijd van mijn bestelde product?
Wanneer u uw nieuwe fiets heeft besteld, wilt u natuurlijk dat deze zo snel mogelijk geleverd wordt. Fietsenplaats.nl doet er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis af te leveren. Wij streven ernaar uw bestelling binnen Nederland altijd gratis uiterlijk binnen twee werkdagen bij u thuis te laten bezorgen. Hiervoor maken wij gebruik van bekende bezorgbedrijven zoals UPS, DHL, GLS en PostNL. Wanneer een product tijdelijk niet op voorraad is berichten wij u direct via email. U kunt er dan voor kiezen de bestelling te annuleren, te wachten of een alternatief product te nemen. Bij de keuze hierin staat u vrij. Let op: Wij hebben ons tot doel gesteld alle bestellingen binnen één werkdag te leveren.


Wat zijn de verzendkosten?

Gratis levering binnen Nederland en België!

(Tijdelijk geen verzendkosten bij een bestelling van een fiets voor Nederlandse en Belgische klanten)

 

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
Voor de meeste bestellingen (95%) geldt: op werkdagen besteld, binnen 24 uur in huis. In de andere 5% van de bestellingen is dat een werkdag later. Bestelt u na 17.00 uur, dan wordt de fiets een werkdag later geleverd. Onze werkdagen zijn maandag t/m vrijdag, met uitzondering van feestdagen. Als uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvangt u een bericht dat de bestelling is verzonden. Normaal gesproken wordt uw order de daaropvolgende werkdag bij u afgeleverd. Aflevering geschiedt van maandag tot vrijdag. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, maken wij uw order klaar voor verzending. 

 

Hoe wordt mijn fiets afgeleverd?

De fiets wordt in een doos afgeleverd op het bezorgadres. Let op: de fiets is al voor 85% gemonteerd. Bij de meeste fietsen moeten het voorwiel, de trappers, het stuur en het zadel daarna nog gemonteerd worden. Dit zijn eenvoudige handelingen, waar iedereen binnen een korte tijd mee klaar kan zijn. De tijd die het u kost om bijvoorbeeld damesfiets of een omafiets af te monteren, is gemiddeld een kwartier.

LET OP: De rechter- en de linker pedaal (trapper) verschillen van elkaar. Het linker pedaal heeft een linkse schroefdraad en het rechter pedaal heeft een rechtse schroefdraad. 

 

Hoe weet ik of u mijn betaling in goede orde heeft ontvangen?
Onder het kopje ‘Mijn account’ op onze website kunt u de status van uw bestelling volgen. Zodra uw betaling ontvangen is door ons, zal de status in ‘Mijn account’ op betaald staan. U ontvangt ook een e-mail zodra wij uw betaling hebben ontvangen.

Hoe kan ik weten wanneer mijn bestelling is verzonden?
Onder het kopje ‘Mijn account’ op onze website kunt u het verloop van uw bestelling volgen tot het moment dat wij deze hebben overgedragen aan de bezorgdienst. Uw status in ‘Mijn account’ zal dan op verzonden staan. Zodra uw order verzonden is, ontvangt u tevens een e-mail ter bevestiging. 

 

Is het ook mogelijk om de fiets volledig afgemonteerd te laten bezorgen?

Ja, wij kunnen de fiets ook volledig afgemonteerd bij u leveren. Hiervoor moet u bij bestelling op de site voor het montagepakket kiezen. Afhalen van volledig gemonteerde fietsen is ook mogelijk in onze vestiging in Rotterdam, aan de Admiraal de Ruyterweg 24a.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling voor een specifieke dag nodig heb? 

Wanneer u de order met spoed of op een bepaalde dag nodig heeft, in verband met een verjaardag of als verrassing, kunt u dit tijdens de bestelprocedure aangeven in het opmerkingenvak. Wij zullen dan onze uiterste best doen om uw bestelling vóór of precies op de bepaalde dag af te leveren. 

 

Wat gebeurt er als ik door onvoorziene omstandigheden niet thuis ben op het moment van leveren?
Indien we u niet thuis aantreffen, zullen wij uw bestelling bij de buren proberen af te leveren. Als u dit liever niet wil, kunt u dit tijdens de bestelprocedure in het opmerkingenvak aangeven. Indien de bezorger tot tweemaal toe uw bestelling NIET heeft kunnen afleveren, laat hij/zij een bericht achter om contact op te nemen voor het maken van een nieuwe bezorgafspraak. U kunt de bestelling eventueel ook ophalen bij het dichtstbijzijnde depot van de bezorgdienst. 

 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dat kan. U moet dan het andere afleveradres invullen gedurende de bestelprocedure. 


Kan ik mijn bestelling ook zelf afhalen? 

Ja, dat is mogelijk. U kunt uw bestelling ophalen in onze vestiging in Rotterdam, adres: Admiraal de Ruyterweg 24a, 3031 AC Rotterdam. Als u dit wilt, kunt u dit tijdens de bestelprocedure op de site aangeven.
Let op: Wacht u voor het afhalen op de e-mail die we u sturen! Wanneer het product voor u klaar staat op de bewuste locatie nemen we contact met u op.

Hoe kan ik een bestelling wijzigen?
Heeft u zich bedacht en wilt u toch liever een andere Spirit fiets bestellen? Geen enkel probleem, u kunt uw bestelling kosteloos wijzigen. Neem contact op met onze klantenservice en houdt uw orderbevestiging bij de hand zodat wij de gegevens gemakkelijk  aan kunnen passen.

Hoe kan ik een bestelling annuleren?

Bij Fietsenplaats kunt u uw bestelling tot aan de verzending kosteloos wijzigen of annuleren. Dat betekent dat u altijd nog van fietskeuze kunt wisselen en/of kosteloos onder uw bestelling uit kunt. U bestelt zorgeloos uw fiets en mocht u zich toch bedenken dan belt u met onze klantenservice. Als u de bestelling annuleert nadat deze aan u is verzonden, dan moet u het pakket bij bezorging aan de deur weigeren. Als wij al een betaling van u hebben ontvangen, zullen wij de aankoopsom na goede ontvangst van de retourzending aan u terugstorten.

Let op: de gemaakte verzendkosten kunnen helaas niet worden vergoed en worden in rekening gebracht.

Wat kan ik doen als ik een klacht heb?
Het kan natuurlijk gebeuren dat u niet tevreden bent over ons product, de voorlichting, de behandeling of bejegening van Fietsenplaats.nl. We hopen dan dat u dit zo snel mogelijk duidelijk maakt, zodat we kunnen kijken wat er aan de hand is. Dat geeft ons de mogelijkheid de fout te herstellen of een oplossing te zoeken

 

Op welke manier kan ik mijn klacht uiten?
Graag ontvangen wij uw officiële klacht via mail: info@fietsenplaats.nl of schriftelijk middels een brief. Deze brief kunt u sturen naar: Fietsenplaats.nl t.a.v. de klantenservice, Admiraal de Ruyterweg 24a, 3031 AC Rotterdam, Nederland. Na ontvangst van uw schriftelijke klacht sturen wij u binnen 14 werkdagen een ontvangstbevestiging en informatie over de verdere procedure. We stellen het echter zeer op prijs dat u er eerst met uw contactpersoon bij Fietsen plaats uit probeert te komen. Als dat niet lukt, vraag dan naar zijn/haar leidinggevende en probeer het met hem/haar op te lossen. Hiertoe kunt u bellen met de klantenservice: 010-7171866 of mailen naar: info@fietsenplaats.nl


Retourneren
Wij stellen alles in het werk om uw bestelling naar volle tevredenheid uit te voeren. Mocht u echter toch niet tevreden zijn over het afgeleverde product, dan mag u deze binnen 14 dagen na aankoop retourneren. Deze termijn van twee weken gaat in op het moment dat u het pakket in ontvangst heeft genomen. Wij vragen u met ons contact op te nemen om zorg te dragen voor snelle afhandeling. Dit kan via mail: info@fietsenplaats.nl of telefoon: 010-7171866. Let op: voor retourzendingen en/of omruilingen worden kosten in rekening gebracht.

Garantie
Wij staan voor ons product. Vandaar dat u bij ons ook verzekerd kan zijn van een bepaalde garantie. Die luidt als volgt: Fietsenplaats.nl garandeert dat het geleverde product voldoet aan de met de klant gesloten overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de bestaande overeenkomst wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.

Garantiebepalingen
In het algemeen heeft u 1 jaar garantie op alle draaiende onderdelen van de fiets en 2 jaar op het frame. Op onderdelen die aan slijtage onderhevig zijn, zoals banden, fietsketting, kettingblad, freewheel, tandwielen achter, remkabels en remblokken wordt GEEN garantie gegeven. Tenzij er sprake is van constructie- en/of materiaalfouten. Schades als gevolg van onjuist gebruik van de fiets en valschade vallen buiten de garantie.
De garantie afhandeling vindt plaats in onze vestiging in Rotterdam. Indien de garantie afhandeling per post mogelijk is, zijn de portokosten voor uw rekening. Mocht er iets niet in orde zijn met uw product, neem dan altijd eerst contact op met ons. In overleg met u zal dan worden besloten hoe uw klacht zo snel en soepel mogelijk kan worden afgehandeld. 

LET OP: Fietsenplaats.nl vergoedt NOOIT reparatiekosten van reparaties die door derden zijn uitgevoerd. 

Geschillencommissie
Mocht u uiteindelijk niet tevreden zijn over de manier waarop wij een eventuele klacht hebben afgehandeld, dan kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie.