Bestelling wijzigen of annuleren

Ik wil mijn bestelling wijzigen, hoe doe ik dat?

Heeft u zich bedacht en wilt u toch liever een andere fiets bestellen? Geen enkel probleem, u kunt uw bestelling kosteloos wijzigen. Neem contact op met onze klantenservice en houdt uw orderbevestiging bij de hand om gemakkelijk de gegevens aan te passen.

Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dat?

Bij Fietsenplaats.nl kunt u tot de verzending van uw bestelling kosteloos wijzigen of annuleren. Dat betekent dat u altijd nog van fiets kunt wisselen en kosteloos onder uw bestelling uit kunt. U bestelt zorgeloos uw fiets en mocht u zich toch bedenken dan belt u met onze klantenservice.

Annuleert u de bestelling nadat deze aan u is verzonden, dan weigert u het pakket bij bezorging aan de deur. Als wij al een betaling van u hebben ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom na goede ontvangst van de retourzending aan u terugstorten. Alleen de gemaakte verzendkosten kunnen niet worden vergoed en worden in rekening gebracht.

Klantenservice

Heb je nog vragen? Dan staat onze klantenservice voor je klaar! Bel naar 010-7171866 of vul het contactformulier in. Je kan ons ook mailen: info@fietsenplaats.nl Binnen één werkdag ontvang je van ons een reactie.

Heb je vraag niet gevonden?

Naar Klantenservice