Betaling mislukt of geweigerd

Ik heb betaald maar geen orderbevestiging ontvangen?

Heeft u betaald met iDEAL, maar weet u niet zeker of uw bestelling gelukt is of niet? Controleer of er geld is afgeschreven. Als er geen geld is afgeschreven, dan is de betaling niet gelukt en bent u sowieso geen geld kwijt. U kunt uw bestelling opnieuw plaatsen.

Is er wel geld afgeschreven, maar heeft u nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we u aan om even te wachten. Het kan namelijk tot een uur duren voordat wij betalingen binnen krijgen. Als u na een uur nog geen orderbevestiging van ons hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Met behulp van je ordernummer kunnen we u snel helpen. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld.

Afgekeurde creditcard betalingen

Het kan gebeuren dat uw betaling geweigerd wordt. Geweigerde betalingen kunnen niet worden teruggedraaid. Uw bestelling is automatisch geannuleerd en er zal niks worden afgeschreven. Wilt u uw bestelling toch ontvangen? Plaats hem dan opnieuw en kies voor iDEAL of vooruitbetaling. 

Klantenservice

Heb je nog vragen? Dan staat onze klantenservice voor je klaar! Bel naar 010-7171866 of vul het contactformulier in. Je kan ons ook mailen: info@fietsenplaats.nl Binnen één werkdag ontvang je van ons een reactie.

Heb je vraag niet gevonden?

Naar Klantenservice