Klachtenregeling - Fietsenplaats.nl

Wat te doen bij klachten?

Het kan zijn dat u niet tevreden bent over het product, de voorlichting, de behandeling, of bejegening van Fietsenplaats.nl
We hopen dan dat u dat zo snel mogelijk duidelijk maakt, zodat we kunnen kijken wat er aan de hand is. Dat geeft ons de mogelijkheid een oplossing te zoeken of een fout te herstellen.

Waar kunt u een klacht indienen?
U kunt altijd een officiële schriftelijke klacht indienen bij Fietsenplaats.nl per mail.


Of door het schrijven van een brief naar:
Fietsenplaats.nl

t.a.v. klantenservice
Admiraal de Ruyterweg 24A
3031 AC Rotterdam
Nederland

Na ontvangst van uw schriftelijk klacht sturen wij u binnen 14 werkdagen een ontvangstbevestiging en informatie over de verdere procedure.

We stellen het echter op prijs dat u er eerst met uw contactpersoon bij Fietsenplaats probeert uit te komen. Als dat niet lukt, vraag dan naar zijn/haar leidinggevende en probeer het met hem/haar op te lossen.

  • Bellen met de Fietsenplaats klantenservice tel: 010-7171866
  • Per e-mail: info@fietsenplaats.nl



Geschillen Commissie
Mocht u niet tevreden zijn met onze klachtenafhandeling dan kunt u zich wenden tot de stichting geschillen commissie.
Klantenservice

Heb je nog vragen? Dan staat onze klantenservice voor je klaar! Bel naar 010-7171866 of vul het contactformulier in. Je kan ons ook mailen: info@fietsenplaats.nl Binnen één werkdag ontvang je van ons een reactie.

Heb je vraag niet gevonden?

Naar Klantenservice